De Avonturen Van Sarah

Eerste dag

Hallo allemaal!

Gisteren arriveerde ik bij de Rescue Center. Direct hoorde ik de vogels fluiten en een papegaai riep ‘Hola!’ Ik verblijf samen met 5 andere meiden op een kamer.

Vandaag kreeg ik eerst een rondleiding. Ze hebben hier vooral veel vogels, apen en luiaards.

Na de rondleiding was ik met mijn groepje samen verantwoordelijk voor de luiaards. We hebben ze vers water gegeven, de tuinen schoongemaakt en we hebben met koel water op de luiaarden gespoten zodat ze het wat minder warm hebben.

Over een half uurtje gaan we ze voeren en geven we ze verse blaadjes.

Het is hier 7 uur vroeger en zo’n 30 graden warmer dan in Nederland. Vandaag was de maximumtemperatuur 32 graden. Maar gelukkig hebben wij hier wel een zwembad zodat ook wij wat kunnen afkoelen.

Helaas is het internet hier niet heel goed. Dus ik weet niet of ik iedere dag een verhaal kan posten...

Voor jullie alvast welterusten!

Groetjes van Saar

Reacties

Reacties

René Tiebout

Geweldig Sarah dat je voor de luiaards mag zorgen, ons favoriete dier! Véél plezier daar en succes.

Agnes Tiebout

Hoi Sarah, ik ben de vrouw van René en ik lees je blog gezellig mee. Wat een geweldig avontuur ben je aangegaan. Heerlijk om te lezen hoe het met je gaat daar en wat je allemaal daar doet. Ik wens je heel veel succes en plezier en als je het niet erg vindt, blijf ook ik je volgen. Ik ben nu al benieuwd naar je volgende verhaal.
Groetjes Agnes.

Sarah Heijstek

Beste Agnes,

Wat ontzettend leuk dat jullie mijn blog volgen! Daar is het natuurlijk voor bedoeld! ?
Ik zal proberen om iedere dag een verhaal te plaatsen.

Gr. Sarah

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active