De Avonturen Van Sarah

Dag 14

Vandaag was ik verantwoordelijk voor de brulapen. Het zijn echt schatjes, maar kunnen ook zeker goed boefjes zijn. Toen ik het verblijf in ging, wist ik niet dat ze boven de deur zaten. En ja hoor, één van de apen zat nét te plassen. Dus na de apen verzorgd te hebben ben ik direct gaan douchen.

Verder hebben we van palmbladeren hangmatten en tasjes gemaakt waar we wat eten in kunnen stoppen voor de dieren. Ze vonden het erg leuk!

Laatste update over de dieren:

Bamboo (het baby hertje) en Elliott (het volwassen hert) doen het beiden erg goed. Bamboo is nog wel wat nerveus, maar het gaat steeds beter met haar. Op dit moment zijn ze bezig met een hok te maken voor de hertjes. Daar zullen ze samen in verblijven.

Vandaag was mijn laatste dag hier. Wat ga ik het hier ontzettend missen. De mensen zijn ontzettend leuk en je krijgt echt een band met de dieren.

Bedankt iedereen voor het volgen van mijn blog. Mijn volgende bestemming is Canada en daarna New York. Maar dit blog was alleen voor Costa Rica, dus ik zal verder geen verhalen meer posten hier. Ontzettend bedankt voor al jullie steun en de donaties.

Tot snel allemaal!

Groetjes van Sarah

Reacties

Reacties

Agnes Tiebout

Hoi Sarah.
Dank je wel voor je leuke en bijzondere reisverhalen. Wat een geweldige ervaring. Goeie reis verder en heerlijk genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active