De Avonturen Van Sarah

Dag 5 en 6

Dag 5: 

Vandaag stond ik weer in de Animal Kitchen. Hetzelfde als dag 4 dus. Verder hebben we weer blaadjes gegeven aan de dieren. Ik heb de blaadjes aan de luiaards gegeven. Iedereen krijgt een eigen hokje waar je de blaadjes in mag doen. Ik mag de blaadjes in het verblijf van de baby luiaards en hun moeders doen. 

Dag 6:

Vandaag was ik weer verantwoordelijk voor de Howlers. Verder hebben we ons gefocust op speeltjes voor de vogels. Ik heb een kokosnoot opengebroken en er wat eten in gestopt als een soort kommetje. Ook vinden de vogels mais enorm lekker. We hebben een soort van slinger gemaakt van maïs. Ik mocht de speeltjes brengen naar de vogels in het grote hok. Ze vonden het erg leuk en hebben direct de mais opgegeten! Daarna hebben wij geholpen met het nieuwe verblijf voor de neusberen en de wasberen. Wij hebben cement gemaakt en wat stenen neergelegd. 

Natuurlijk daarna weer de blaadjes gebracht naar de baby luiaards en de moeders. 


Kortom dus weer geslaagde dagen! 

Groetjes Sarah 

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active