De Avonturen Van Sarah

De start

Hallo allemaal!

Zojuist ben ik ingecheckt bij Van der Valk Schiphol. Hier zal ik morgenochtend vroeg vertrekken naar Costa Rica. Na een reis van ongeveer 14(!) uur zal er iemand op mij wachten om mij naar het Costa Rica Animal Rescue Center te brengen.

Ik zal rond 15;45 lokale tijd landen. Dus ik zal pas dinsdag echt aan het werk gaan daar. Vanavond vroeg naar bed gaan zodat ik morgen om 6:00 ‘s ochtends op de airport kan staan.


De komende weken zal ik op deze website uitgebreide reisverhalen posten, zodat jullie allemaal kunnen meegenieten van dit bijzondere avontuur.

In ieder geval enorm bedankt voor alle support! Tot over een maandje!


Groetjes van Saar

Reacties

Reacties

Jan

Veel plezier!

Yoka

Leuk en spannend Sarah!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active